Terhokodin koko henkilökunta yt-neuvotteluihin – Hus huolestui: "Osaamista ei saa hävittää"
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri Hus sanoo olevansa huolissaan Terhokodin tilanteesta. Saattohoitoon erikoistunut Terhokoti ilmoitti eilen, että se aloittaa koko henkilöstöään koskevat yt-neuvottelut.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.