Oikeus: Nainen ja kaksi miestä kasvattivat vuosia kannabista salolaisessa navetassa, jonka olosuhteet olivat "poikkeuksellisen erinomaiset"
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi maanantaina pitkiin vankeusrangaistuksiin naisen ja kaksi miestä, jotka kasvattivat kannabista ammattimaisesti vuosien ajan salolaisessa navetassa. Lisäksi heidät määrättiin menettämään valtiolle rikoksen tuottamana hyötynä yhteisvastuullisesti lähes 1,35 miljoonaa euroa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.