Helsingin Länsisatamassa avautuu huomenna terveysneuvontapiste laivamatkustajille
Helsingissä Länsisataman terminaali 2:ssa avautuu huomenna terveysneuvontapiste. Kyse on ensimmäisestä Helsingin kaupungin laivamatkustajille tarkoitetuista neuvontapisteistä. Niitä on tulossa lähiaikoina myös Olympiaterminaaliin ja Katajanokan terminaaliin sekä Vuosaaren Hansaterminaaliin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.