Koronakeväänä päihdeneuvontaa kysyivät lomautetut, irtisanotut ja etätöitä tekevät
Soitot päihdeneuvontaan lisääntyivät koronavirusepidemian aikana, kertoo Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry tiedotteessaan. Maalis-, huhti- ja toukokuun aikana puheluita tuli yhteensä 2 097 kappaletta, mikä on 15 prosenttia enemmän kuin vastaavaan aikaan viime vuonna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.