Chilen terveysministeri erosi koronapandemian vuoksi
Chilen terveysministeri Jaime Manalich erosi lauantaina, koska koronaviruspandemia ei osoita lientymisen merkkejä. Liikkumisrajoitukset ovat olleet voimassa maan pääkaupungissa Santiagossa jo yli kuukauden.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.