Uutissuomalaisen debatti | Pääministeri Marinin mukaan vihreän kasvun ja ilmastokysymysten on oltava keskiössä, jotta koronakriisistä toivutaan: "Nyt on oltava rohkeutta katsoa tulevaan"
"On selvää, että vihreä kasvu on keskiössä, kun hallitus ennen juhannusta keskustelee koronakriisin jälkeisestä yhteiskunnan jälleenrakennuksesta", Sanna Marin (sd.) kirjoittaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.