Suomalaisten matkailu Keski-Eurooppaan kasvoi viime vuonna – kotimaassa houkutti Uusimaa
Suomalaisten matkailu Keski-Eurooppaan kasvoi viime vuonna, ilmenee Tilastokeskuksen tutkimuksesta. Suomalaiset tekivät viime vuonna ulkomaille runsaat kahdeksan miljoonaa vapaa-ajanmatkaa. Ulkomaanmatkojen määrä pysyi edellisvuoden tasolla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.