Koulujen päättäjäisviikonloppu alkanut rauhallisesti
Koulujen päättäjäisviikonloppu on alkanut poliisin mukaan rauhallisesti, vaikka sää on ollut monin paikoin mainio. Poliisi varautuu, että lauantai-illasta tulee työntäyteisempi, kun valkolakit ja todistukset on saatu.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.