Liki kaksi miljoonaa kiirehti lataamaan koronasovelluksen Australiassa
Liki kaksi miljoonaa australialaista on ladannut vajaan vuorokauden aikana älypuhelinsovelluksen, jota käytetään koronavirustartunnalle altistuneiden ja tartuntaketjujen jäljittämiseen, kertoivat viranomaiset maanantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.