Keskuskauppakamari pettyi, ettei valtio ota tiettyjä työnantajamaksuja kontolleen: "Lopputulos oli liian laiha"
Keskuskauppakamari on tyytyväinen hallituksen lisäpanostuksista yritystukiin, mutta olisi kaivannut tukitoimien listalle myös ajamaansa toivetta yritysten sairaus- ja työttömyysvakuutusmaksujen väliaikaisesta siirtämisestä valtiolle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.