Enintään joka kymmenes pikkukoululainen käy vielä koulussa, arvioi Opetushallitus
Pikkukoululaisia oli maanantaina koulussa vain hieman enemmän verrattuna viime viikon loppuun, arvioi Opetushallitus. Hallituksen perjantaina antaman linjauksen mukaan kaikki peruskoulun 1.–3. luokan oppilaat voivat osallistua lähiopetukseen koulussa maanantaista lähtien.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.