Kauden avauskilpailu vahvisti Jenny Rautionahon positiivisia signaaleja – Suomen mäkinaiset avasivat pistetilinsä, miehillä meni pieleen
Suomen mäkihyppääjänaiset onnistuivat kelvollisesti ja -miehet epäonnistuivat pahasti maailmancupin avauskilpailuissa Norjan Lillehammerissa. Naisista Jenny Rautionaho ja Julia Kykkänen ylsivät pisteille, mutta miehistä kukaan ei päässyt toiselle kierrokselle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.