Mansen välierävastus enää avoinna, Sotkamo haastamaan kouvolalaisia
Pesäpalloilun Suomen mestaruutta puolustavat Sotkamon Jymyn miehet ovat taas mukana mitalipeleissä. Superpesiksen runkosarjassa kolmanneksi sijoittunut Jymy lopetti Joensuun Mailan kauden puolivälierissä voitoin 3–1. Ottelusarja katkesi perjantaina Joensuun Mehtimäellä kotijoukkueen tappioon 0–2 (1–4, 2–6).
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.