Kiteeläiset rynnivät Superpesiksessä kohti ylempää loppusarjaa
Kiteen Pallon miehet rynnivät vahvasti kohti Superpesiksen kärkiseitsikon muodostamaa ylempää loppusarjaa. KiPa voitti keskiviikon ainoassa pääsarjaottelussa Seinäjoen Jymy-Jussit kolmen pisteen arvoisesti 2–0 (4–2, 2–1).
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.