Pius Paschke kruunasi voitolla hienon alkukautensa – suomalaiset jäivät ensimmäiselle kierrokselle
Mäkihypyn miesten maailmancup sai lauantaina uuden osakilpailuvoittajan, kun saksalainen Pius Paschke oli etevin Sveitsin Engelbergin suurmäessä. Hän hyppäsi ensimmäisellä kierroksella 135 metriä ja oli kuudentena. Toisella kierroksella hän venytti samoille lukemille ja kohensi viisi sijaa, kun hänen jälkeensä hypänneet eivät pystyneet vastaamaan saksalaisen paukkuun.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.