Tommi Roimelan kolumni Taso on Suomessa noussut, mutta vieläkin parempaan pitäisi pystyä
Onko suomalainen yleisurheilu mennyt eteenpäin? Joidenkin mielestä välttämättä ei, sillä menestys Budapestissakaan ei ihan huikea ole, vaikka kisajoukkueen koko todella iso, 40 henkeä, olikin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.