Sebastien Ogier ajaa MM-sarjan loput rallit – mestarin ilmoitus päätti Esapekka Lapin kilpailukauden
Ralliautoilun kahdeksankertainen maailmanmestari Sebastien Ogier ajaa Toyota-tallin autoa MM-sarjan jäljellä olevissa kilpailuissa. Ogier vahvisti Twitterissä jatko-ohjelmansa, joka merkitsee päätöstä Esapekka Lapin kilpailukaudelle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.