Kimi Räikkönen palaa kilparadoille elokuussa
Formula ykkösissä kautta aikain eniten kisoja ajanut ja sarjassa maailmanmestaruuden 2007 voittanut Kimi Räikkönen palaa kilparadoille. Yhdysvaltain Nascar-sarja kertoi torstaina, että Räikkönen ajaa Nascar Cup -sarjan kisassa Watkins Glenin legendaarisella moottoriradalla 21. elokuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.