KTP kärsi tappion ensimmäisessä harjoitusottelussaan – "Meillä oli ongelmia päästä prässistä ohi"
KTP pelasi kauden ensimmäisen harjoituspelinsä lauantaina Kuopiossa KuPSia vastaan. Kotimatkalle kotkalaiset lähtivät niskassaan 5–1-tappio.
KTP sai harjoituskautensa vihdoin avattua lauantaina vierasottelulla Kuopion Palloseuraa vastaan. Aikaisemmin pelattavaksi sovitut ottelut Käpylän Palloa ja PK-35:ta vastaan jouduttiin perumaan koronan takia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.