Räikköseltä tiukkaa kommenttia formuloiden nykymenosta: "Hyvä päästä pois kaikesta hevonpaskasta"
Formula ykkösissä 19 kautta viihdyttänyt ja lajista juuri eläköitynyt Kimi Räikkönen on iloinen, että F1:n "feikkiasiat" ovat jääneet taakse. Räikkönen toteaa myös turhautumistaan rahan ja "politiikan" vaikutuksiin lajissa. F1-ikonin mietteitä kertoi torstaina Autosport-sivusto haastattelussa, joka tehtiin ennen Räikkösen F1-uran päättänyttä Abu Dhabin kisaa joulukuussa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.