Ruusuvuoren pelit Tukholman ATP-turnauksessa päättyivät nelinpelin välieriin
Emil Ruusuvuoren ottelut Tukholman ATP-turnauksessa päättyivät perjantaina nelinpelin välieriin. Ruusuvuori kärsi hollantilaisen parinsa Botic van de Zandschulpin kanssa tappion Meksikon Santiago Gonzalezia ja Argentiina Andres Moltenia vastaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.