Palkintopallille suoriutunut Emma Kimiläinen oli tyytyväinen syksyn kehityssuuntaan: "Minulla on ensi kaudella mahdollisuudet mestaruuteen"
Formula W Series -sarjassa kolmanneksi sijoittunut Emma Kimiläinen oli tyytyväinen sekä loppusijoitukseensa että päätöskilpailun kolmanteen sijaan Texasin Austinissa sunnuntaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.