Tokion kuumuus laittoi tenniksen kärkipelaajatkin koville – Djokovic ja Medvedev avasivat lauantaina Tokion olympialaisten miesten tennisturnauksen voitoilla
Kärkisijoitetut Novak Djokovic ja Daniil Medvedev avasivat lauantaina Tokion olympialaisten miesten tennisturnauksen voitoilla, mutta kaksikko ei ollut tyytyväinen otteluiden varhaiseen aloitusaikaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.