Yliajalla otteleva Potkonen nousee Tokiossa viimeistä kertaa kehään
Rio de Janeiron viiden vuoden takaisten olympialaisten pronssi-iskijä Mira Potkonen nousee Tokion olympialaisissa viimeisen kerran nyrkkeilykehään. Potkosella on edelleen vahvaa halua kilpailla, mutta ikä tulee vastaan. Tokiossa Potkonen lyö ikään kuin yliajalla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.