Neljä suomalaisnaista ja Suomen mieskolmikko MM-suunnistuksen keskimatkan finaaliin
Suomalaissuunnistajat etenivät joukolla tänään suunnistettaviin MM-kisojen keskimatkojen finaaleihin Tshekissä. Joukkueen mieskolmikko Miika Kirmula, Elias Kuukka ja Olli Ojanaho varmisti finaalipaikkansa ensin, ja perään naisten kvartetti Venla Harju, Lotta Karhola, Amy Nymalm ja Marika Teini teki saman.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.