Japani pidensi koronahätätilaa Tokiossa kesäkuun loppupuolelle
Japani on pidentänyt koronaviruspandemian aiheuttamaa hätätilaa Tokiossa ja yhdeksällä muulla alueella 20. kesäkuuta asti. Hätätilan piti päättyä toukokuun lopussa, mutta maan hallitus ilmoitti hätätilan jatkamisen olevan tarpeen neljännen koronatartunta-aallon taltuttamiseksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.