Porvoolainen PSS voitti naisten salibandymestaruuden jännitysnäytelmän jälkeen
Porvoon Salibandyseura on uusi salibandyn naisten Suomen mestari. PSS voitti torstaina F-liigan finaalisarjan seitsemännessä ottelussa SB-Pron voittolaukauskilpailun jälkeen 2–1, ja saavutti Nurmijärvellä seurahistorian ensimmäisen SM-kullan otteluvoitoin 4–3.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.