Kymmeniä nuorten SM-mitaleita voittanut Karhulan Urheilijoiden Niko Viiala palaa radalle 12 vuoden tauon jälkeen Kotkan SM-viesteissä – "Kilpailemista en ole kaivannut yhtään, sain siitä tarpeekseni"
34-vuotias kotkalainen päätti lähteä mukaan, kun KarhUn viestijoukkueeseen etsittiin juoksijoita. Parikymppisenä motivaatio katosi ja EM-pronssiakin saaneesta pikajuoksijasta tuli palomies.
Karhulan Urheilijoiden Niko Viiala, 34, juoksi viimeisen pikajuoksukilpailunsa Kansainvälisen Työväen Urheiluliiton mestaruuskilpailuissa Italian Riminissä 3. heinäkuuta 2008. Hän jäi satasen alkueriin kehnolla ajalla 11,52.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.