Armi Häkkinen (vas.) ja Jasmin Mannonen etsivät spraymaalia Biltemassa viikolla. Mannonen on aktiivinen painetun kuvaston käyttäjä ja kertoo käyvänsä verkossa tarkastamassa tarvittaessa tuotteiden saatavuuden. Anu Kiljunen

Jasmin Mannonen selaa Bilteman kuvastot hiirenkorville – Digiaika on syönyt paperikuvastoja, mutta vanhat puhelinluettelot ja muotijulkaisut viedään käsistä antikvariaatissa

Painettu kuvasto on Biltemalle iso osa markkinointia verkkokaupan yleistyessäkin. Anttilan kuvastot ovat keräilykamaa, mutta monia kiinnostavat erityisesti varaosaluettelot.

Petteri Värtö

Armi Häkkinen ja Jasmin Mannonen katselevat spraymaalien rivistöä Biltemassa. Verkkojumpan vetäminen on piakkoin alkamassa, ja liikunnanohjaajat etsivät sopivia sävyjä hyppyjen merkkausta varten.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kymen Sanomien sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Olen jo tilaaja