Tekstarit | Hyvä kun vihdoin ymmärretään, että kotkalaisetkin ovat osaavia, liian monta ulkopuolelta pestattua tehopakkausta jouduttu laittamaan pois kaupungin yhtiöistä
Jokohan kohta saisi Raatihuoneen valaistuksen kuntoon, kellotaulun valot sekä ulkovalaistuksen?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.