Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Parhaat asiakaspalvelijat | Haminalaisen kodinkonemyyjän Patrik Kivelän, 25, tärkein työkalu on pelisilmä – "Ei saa olla liian höpöhöpö"

Patrik Kivelän mielestä asiakkaalle ei kannata mahdottoman paljon selostaa laitteiden teknisiä yksityiskohtia.

Tilannetaju, maalaisjärki ja sopiva huumori. Siinä on muutama peruspilari, joiden varaan haminalaisen kodinkoneliikkeen myyjä Patrik Kivelä asiakaspalvelutyönsä rakentaa. Myyjältä edellytetään pelisilmää, koska asiakkaat ja heidän tarpeensa poikkeavat toisistaan.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kymen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi