Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Rautakaupassa karkkeja ja soutuveneitä, kirjakaupassa vitamiineja – Kotkalaiset ja haminalaiset kauppiaat kertovat, miksi tuotevalikoimia laajennetaan yllättäviin suuntiin

Kauppiaiden ja myymäläpäälliköiden mukaan tärkeintä tuotevalikoiman laajentamisessa on omien asiakkaiden tunteminen. Kauppiaat miettivät tarkkaan, paljonko rahaa kannattaa laittaa heille ennestään tuntemattomiin tuoteryhmiin.

Mistä on kyse, kun rautakaupasta voi ostaa karamelleja ja limonadia, kirjakaupasta vitamiineja ja käsityöliikkeestä leluja ja lastenvaatteita? Paremmasta palvelusta ja asiakkaiden kuuntelemisesta, vastaavat kauppias, yrittäjä ja myymäläpäällikkö.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kymen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi