Kymenlaaksolaisia vuokranantajia odotti hurja näky – Ovet oli potkittu rikki, tapetit revitty ja kaapissa oli käytettyjä ruiskuja
Kymenlaaksolainen pariskunta jäi ilman kolmen kuukauden vuokria ja joutuu remontoimaan omistamansa asunnon. Ilkivaltaa yleisempää on asunnon muu huono hoito, jolloin asuntoa ei siivota tai sinne kerääntyy paljon tavaraa tai roskia, kertoo Kotkan Asuntojen toimitusjohtaja Juha Tiitta.
– Järkyttävää. Asunto oli kuin kaatopaikka.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.