Kymsote mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä tekstiviestikyselyllä

Kymsote kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä tekstiviestikyselyllä.

Kymsoten tiedotteen mukaan tekstiviestikysely otettiin käyttöön Kymsoten kaikissa hammashoidon yksiköissä, naistentautien poliklinikoilla sekä äitiyspoliklinikoilla.

Kymsoten lähettämässä tekstiviestissä on linkki lyhyeen kyselyyn, jossa asiakasta pyydetään arvioimaan saamansa palvelun tasoa. Kyselyt lähetetään satunnaisesti terveydenhuollon asiakkaille enintään kerran kahdessa kuukaudessa.

Viestejä ei lähetetä alle 13-vuotiaille, eikä kyselyyn vastaaminen ole pakollista. Kyselyn lähetys on myös mahdollista estää kertomalla siitä terveydenhoitokäynnin yhteydessä tai ottamalla yhteyttä Kymsoten asiakaspalveluun.

Viimeksi vastaavaa palautejärjestelmää testattiin vuonna 2020 muutamissa Kymsoten yksiköissä.

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Palvelut

Ruokapaikka