The Grand Karhu sulki ovensa syyskuussa Karhulassa – "Ilman koronaa olisimme pärjänneet siinä hyvin"
Marianne Levyä harmittaa, koska yrittäjäpariskunnalla oli hyviä suunnitelmia hotellin ja ravintolan varalle.
Karhulassa toiminut The Grand Karhu -hotelli ja sen ravintola ovat lopettaneet toimintansa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.