Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

LNG-terminaalin käyttöönotto yhä auki Haminan satamassa – Alunperin terminaalin piti olla toiminnassa vuoden 2020 elokuussa

Hamina LNG oy:n hallituksen puheenjohtaja Kalevi Mattila ei halua eritellä rakentamisen pitkittymisen syitä.

LNG-terminaalin käyttöönotto siirtyy yhä Haminan satamassa. Alunperin Hamina LNG oy:n nesteytetyn maakaasun terminaalin oli tarkoitus aloittaa toimintansa vuoden 2020 elokuussa. Terminaalin rakentaminen on kuitenkin viivästynyt useaan kertaan ja sen käyttöönottoa on jouduttu jälleen siirtämään.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.