LNG-terminaalin käyttöönotto yhä auki Haminan satamassa – Alunperin terminaalin piti olla toiminnassa vuoden 2020 elokuussa
Hamina LNG oy:n hallituksen puheenjohtaja Kalevi Mattila ei halua eritellä rakentamisen pitkittymisen syitä.
LNG-terminaalin käyttöönotto siirtyy yhä Haminan satamassa. Alunperin Hamina LNG oy:n nesteytetyn maakaasun terminaalin oli tarkoitus aloittaa toimintansa vuoden 2020 elokuussa. Terminaalin rakentaminen on kuitenkin viivästynyt useaan kertaan ja sen käyttöönottoa on jouduttu jälleen siirtämään.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.