Onko tolkkua: Voiko kaupungin mainoksissa puhua salarakkaista ja kolmen kimpasta? – "Tämä on vasta alkua", Haminan muutosjohtaja toteaa

Haminan kaupungin markkinointikampanja on herättänyt ristiriitaisia tunteita sosiaalisessa mediassa. Haminan kaupunki

Hamina haluaa houkutella alueelleen uusia asukkaita, mökkiläisiä, etätyöläisiä ja matkailijoita. Kaupungin markkinoinnissa on otettu käyttöön uusia keinoja. Sosiaalisessa mediassa on kiinnitetty huomiota kaupungin mainoksiin, joissa kaupunki rinnastetaan puolison salarakkaaseen ja perhe päättää sulassa sovussa muuttaa tämän suuren rakkauden helmoihin. Kaupungin nettisivuilla kehotetaan kokeilemaan testaamaan kolmen kimppaa Haminan kanssa.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kymen Sanomien sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 5 vk 3 €/vk Olen jo tilaaja