Bajamajakausi päättyi Katariinan meripuistossa – Konttivessassa on juokseva vesi, valot ja sähkölämmitys
Konttivessa ei sekään ole vielä lopullinen ratkaisu. Kaupunginpuutarhuri Marko Pesu toivoo, että vessat saavat olla rauhassa ilkivallalta ja puistossa käyvät ihmiset voivat käyttää niitä turvallisesti.
Katariinan meripuisto on saanut uudet wc:t. Vessakontti tuli puistoon tiistaiaamuna ja keskiviikkoaamuna paikalla tehtiin asennustöitä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.