Onko tolkkua: Miksi Hamina ei vieläkään ole savuton työnantaja?
Haminan kaupungin henkilöstöpäällikkö kertoo, että koronan vuoksi Haminan pyrkimys liittyä savuttomien työnantajien joukkoon on viivästynyt.
Pyhtään kunnanhallitus käsittelee maanantaina kunnan nuorisovaltuuston aloitetta, että Pyhtäästä tulisi savuton työnantaja. Mikäli kunnanhallitus hyväksyy kunnan yhteistyötoimikunnankin tuen saaneen aloitteen, Hamina on sen jälkeen Etelä-Kymenlaakson kunnista ainoa, joka ei ole julistautunut savuttomaksi työnantajaksi.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.