Virolahtelaisen Grill & Bar Auroran asiakkaat ovat voineet altistua koronalle
Grill & Bar Aurorassa Virolahdella kertoi viime viikon tiistaina Facebook-sivullaan, että sen tiloissa on ollut mahdollinen koronatartuttaja edellisenä torstaina 4. maaliskuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.