Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Haminan Lippumaailmaan ideoitiin viikonloppuna merirosvopeli — Hackathoniin osallistui Kotkassa 30 nuorta eri maista

Tavoitteena on saada valmis sovellus jo ensi kesäksi.

Haminan Lippumaailman tarkoitus ei ole olla vain lipputankoja ja lippuja. Lippumaailman aloitteesta ja Googlen rahoittamana Kotkassa ja Haminassa järjestettiin viikonloppuna innovointitapahtuma Hackathon, jossa joukko tietotekniikkaosaajia ideoi sisältöä Lippumaailmaan.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Kymen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi