Tehdäänkö teidän kylässä, seurassa tai taloyhtiössä töitä talkoilla? Kerro kokemuksesi!
Miten talkooperinne jaksaa lähiympäristössäsi? Milloin viimeksi osallistuit talkoisiin? Oliko motivaatio yhdessä tekemisessä korkealla vai paloiko pinna?
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.