Kouvolasta on sittenkin tulossa sote-kuntayhtymän kotipaikka
Hallinnon jakautumista pohjoisen ja etelän välillä on täsmennetty.
Sote Kymenlaakso -projektin maanantai-iltana lähettämässä tiedotteessa todetaan, että kuntien käsittelyyn tulee perussopimus, jolla halutaan varmistaa yhteistyö ja yhteisymmärrys koko maakunnan eduksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.