Eveliina Vainio, 20, ei aio luovuttaa ennen kuin pääsee opiskelemaan psykologiaa yliopistoon — Ensikertalaiskiintiö näyttää kahlitsevan välivuosiin, vaikka osa asiantuntijoista arvioi toisin
Eveliina Vainio haluaa koko sydämestään opiskelemaan psykologiaa. Vainio taktikoi, että ei kannata lähteä opiskelemaan mitään muuta, koska silloin hän menettäisi statuksensa ensikertalaisena. Opinto-ohjaaja Hannu Huotelin näkee, että osaltaan kiintiön vuoksi ylioppilaat pitävät yhä enemmän välivuosia.
Mikkeliläisellä Eveliina Vainiolla, 20, on selvät sävelet. Hän haluaa työskennellä psykologina vielä jonain päivänä. Tällä hetkellä hän on kesätöissä kahvilassa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.