Vuokratalo tyhjennetään Virojoella — Tontti halutaan omistusasunnoille
Vuokratalona toimiva Aurinkola aiotaan tyhjentää Kiputiellä Virojoella. Tekninen lautakunta saa keskiviikkona käsiteltäväkseen esityksen, että suhteellisen huonokuntoisen kiinteistön kunnostukseen ei enää ryhdytä, vaan se tyhjennetään odottamaan uudisrakentamista. Rakennuksen sijainti on esityksen mukaan sen verran hyvä, että kunnan tulee pitää tontti itsellään ja sille voidaan tulevaisuudessa rakentaa omistusasuntoja.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.