Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Finaalissa vedetään hyvä show — Kotkalainen Roope Palmu laulaa The Voice of Finlandin loppukilpailussa: ”Olen onnellinen, että olen päässyt näin pitkälle”

Kilpailu on vaatinut niin paljon satsaamista, että Palmu epäilee koulusta valmistumisen lykkääntyvän.

Roope Palmu istuskelee Turussa kulttuurikeskus Logomon aulassa. Päivän harjoitukset ovat ohi. Voi olla, että hän ottaa kohta pienet päiväunet. Joka tapauksessa illalla on tarkoitus mennä nukkumaan hyvissä ajoin, ehkä kymmeneltä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.