Finaalissa vedetään hyvä show — Kotkalainen Roope Palmu laulaa The Voice of Finlandin loppukilpailussa: ”Olen onnellinen, että olen päässyt näin pitkälle”
Kilpailu on vaatinut niin paljon satsaamista, että Palmu epäilee koulusta valmistumisen lykkääntyvän.
Roope Palmu istuskelee Turussa kulttuurikeskus Logomon aulassa. Päivän harjoitukset ovat ohi. Voi olla, että hän ottaa kohta pienet päiväunet. Joka tapauksessa illalla on tarkoitus mennä nukkumaan hyvissä ajoin, ehkä kymmeneltä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.