Hallitusohjelma herätti toiveet: Kuntien johtajat pitivät Kotkassa pikakokouksen – Itäisen rantaradan edistämiseksi halutaan perustaa hankeyhtiö
Oikoratakeskustelu on vienyt tähän mennessä suurimman mediahuomion, mutta nyt hallitusohjelman kirjaus antaa meille mahdollisuuden tuoda mukaan keskusteluun oman vaihtoehtomme, johtajat sanovat.
Etelärannikon kunnat Loviisa, Pyhtää, Kotka, Hamina, Miehikkälä ja Virolahti suunnittelevat perustavansa hankeyhtiön, jonka tehtävänä on edistää itäisen rantaradan rakentamista.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.