Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Sapokassa sijaitseva lampi kasvaa vihreää levää — ”Kunnossapidon resurssit eivät joka paikkaan yksinkertaisesti riitä”, vastataan Kotkan puutarhatoimesta

Puistotyöpäällikkö Ari Väisäsen mukaan puistoissa voitaisiin vaalia osittaista luonnonmukaisuutta enemmänkin. Levä saa toistaiseksi kasvaa, mutta järviruokoa niitetään niin paljon kuin ehditään.

Tämän kesän aikana useampi ohikulkija on ihmetellyt sitä, miksi tietyt alueet Sapokan vesipuistossa näyttävät jääneen vähälle hoidolle. Erästä Kymen Sanomien lukijaa hämmästytti erityisesti rododendroja kasvavan alueen yläpuolella sijaitseva lampi, joka näyttää olevan täynnä vihreää levää.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.