Asiakas sai Kymsotelta 700 euron laskun yli puoli vuotta myöhässä ja päivää ennen erääntymistä — Talousjohtaja Helena Kinnunen: ”Laskutuksessa on ongelmia, joihin etsitään parhaillaan ratkaisua”

Jotkut asiakkaat ovat joutuneet odottamaan Kymsoten laskuja useita kuukausia. Jussi lopperi

Kymsoten asiakaslaskutuksessa on yhä ongelmia. Kouvolalainen sote-kuntayhtymän asiakas toimitti Kaakon Viestinnälle kuvan heinäkuun lopussa tulleesta laskusta. Siinä pyydetään 718 euron maksua tammi—helmikuussa käytetyistä palveluista. Postileima on lyöty 29. heinäkuuta ja eräpäiväksi kirjattu 1. elokuuta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi

Mainos: Kymen Sanomat

Monipuoliset sisältömme odottavat sinua!

| Päivitetty