Kotka toivoo Paimenportin seisakkeen siirtämistä — Jos seisake olisi hieman pohjoisempana, sinne saataisiin autoyhteys nykypaikkaa näppärämmin
Kotkan joukkoliikennejaos keskusteli kaupungin joukkoliikenteen kehittämishankkeista tämän viikon kokouksessaan.
Voitaisiinko Paimenportin junaseisaketta siirtää hieman pohjoisemmaksi, jotta seisakkeelle saataisiin toimiva katuyhteys keskussairaalan suuntaan? Muun muassa tätä pohdittiin keskiviikkoiltana Kotkan joukkoliikennejaoston kokouksessa. Käsiteltävänä olivat Kotkan seudun joukkoliikenteen kehittämishankkeet.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.